سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

کارگاه بازاریابی و فروش


داستانی در مورد فروش و بازاریابی

یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاد و به یکی از فروشگاه های بزرگ در ایالت کالیفرنیا که همه چیز می فروشند، رفت.مدیر فروشگاه به او گفت: «یک روز فرصت داری تا بطور آزمایشی کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه ی کار در مورد استخدام تو تصمیم می گیریم.»

در پایان اولین روز کاری، مدیر به سراغ پسر رفت و از او پرسید که چند تا فروش داشته است.

پسر پاسخ داد: « یک فروش »

مدیر با تعجب گفت: «تنها یک فروش؟! بی تجربه ترین متقاضیان در اینجا حداقل ده تا بیست فروش در روز دارند. حالا مبلغ فروشت چقدر بوده است؟»

پسر گفت: «۱۳۴,۹۹۹ دلار.»

مدیر تقریباً فریاد کشید: «۱۳۴,۹۹۹ دلار؟ مگر چه فروخته ای؟»

پسر گفت: «اول یک قلاب ماهیگیری کوچک فروختم، بعد یک قلاب ماهیگیری بزرگ، بعد یک چوب ماهیگیری گرافیت به همراه یک چرخ ماهیگیری ۴ بلبرینگه. بعد پرسیدم کجا می روید، گفت ماهیگیری در خلیج پشتی. من هم گفتم پس به قایق هم احتیاج دارید و یک قایق توربوی دو موتوره به او فروختم. بعد پرسیدم اتومبیل تان چیست و آیا می تواند این قایق را بکشد که گفت هوندا سیویک. پس من هم یک بلیزر به او پیشنهاد دادم که او هم خرید.»

مدیر با تعجب پرسید: «او آمده بود که یک قلاب ماهیگیری بخرد و تو به او قایق و بلیزر فروختی؟»

پسر به آرامی گفت: «نه، او با همسرش دعوا کرده و اعصابش به هم ریخته بود و آمده بود یک بسته قرص اعصاب بخرد که من گفتم پس آخر هفته ی شما خراب شده است، بیا یک برنامه ی ماهیگیری برایت ترتیب بدهم!»

دلیل این موفقیت بی نظیر چه بود؟

احترام به مشتری، حس کمک کردن به مشتری و هم درد بودن با مشتری، اینها همگی می توانند جواب درست باشند.


ثبت نام کارگاه رایگان بازاریابی و فروش

تحول طلایی در فروشتان با 300 نکته مدرن و کاربردی را پیشنهاد می‌کنم.

توضیحات

دوره مفید و باارزشی را برای علاقه مندان به بازاریابی و فروش آماده کردیم امیدواریم مفید و موثر باشیم

سرفصل های کارگاه :

  • تعریف فروش و فروشنده
  • نکات مهم در فروشندگی
  • شخصیت فروشنده برتر
  • روانشناسی فروش
  • حذف عادات ناپسند فروش
  • حذف باور های بازدارنده در فروشنده
  • چگونه مشتریان خود را بشناسیم؟چگونه با آنها برخورد کنیم؟
  • شروع و پایان مداکره را چگونه مدیریت کنیم؟
  • چگونه لباس بپوشیم؟
  • چک لیست آشنایی
  • چک لیست سوالات متداول از مشتریان
  • چک لیست وسایل و تجهیزات لازم برای مذاکره
  • چک لیست سبز و زرد
  • چک لیست محتوای روزانه ، هفتگی ، ماهیانه و سالانه
  • طراحی کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت
  • طراحی پلن فروش
  • تفاوت فروش حضوری با فروش تلفنی
  • بازاریابی تلفنی
  • الزامات بازاریابی تلفنی
  • راه های فروش محصول یا خدمات در ایران
  • راه های فروش محصولات یا خدمات به خارج از کشور (درآمد دلاری)
  • معرفی سایت ها و اپلیکیشن های واسط
  • تعریف بازاریابی رسوبی
  • پلن های بازاریابی رسوبی
  • خرید و فروش به سبک همکاری در فروش
  • ورود به بازاریابی مدرن (اینترنتی یا دیجیتالی )
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتالی
  • نقش و کاربرد شبکه های اجتمایی و پیام رسانها در بازاریابی دیجیتالی
  • برسی سایتهای آمازون و علی بابا
دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
تراشه شاپ

بررسی،انتخاب و خرید آنلاین موبایل

پیوستن به کانال بستن
بررسی، انتخاب و خرید آنلاین موبایل و لوازم دیجیتال